Як правильно шукати роботу?
Чим більше способів пошуку роботи ви використовуєте, тим швидше знайдете хорошу пропозицію. Згадуємо, як шукати роботу в соцмережах, за знайомством, на сайтах і чи варто сподіватися на кадрове агентство.
Кадрове агентство
Кадрові агенції не шукають роботу претендентам: до них звертається роботодавець і платить за підбір співробітника. Все, що може зробити кандидат, — відправити в агентство своє резюме і сподіватися, що йому колись подзвонять.
Тому до пропозицій
щодо підбору роботи за гроші краще ставитись насторожено, уважно перевіряти відгуки, документи та читати договір: платним "підбором роботи" іноді займаються шахраї. Але бувають винятки.
Наприклад, існують агентства з підбору домашнього персоналу:
для того, щоб потрапити до їхньої бази виконавців, потрібно заплатити гроші та пройти перевірку. Аутстаффінгові агенції також раді новим резюме: вони надають тимчасовий персонал для компаній — пропонують заміну на час відпустки співробітника, декрету
або реалізації короткострокових проектів. Як правило, це тимчасова зайнятість (за законом вона не може тривати більше 9 місяців) і договір укладається з агентством.
Підібрати роботу обіцяють кар'єрні консультанти та компанії, що надають консультаційні
послуги. Консультація може бути корисною, але не варто сподіватися на гарантію працевлаштування.
Вивчіть ринок агентств у своєму місті, почитайте відгуки. Зверніть увагу, скільки років працюють ці компанії. Не звертайтеся в компанії, про які
мало інформації та немає живих відгуків.
Плюси: не потрібно шукати самому.
Мінуси: є компанії-шахраї, претендент не може впливати на пошук.
Доречі, дізнайтесь Як збільшити продажі в кол-центрі? А також, Як і де швидко знайти нових клієнтів,
в наш час.
Оголошення у соцмережах.
Вакансії в соцмережах публікують і офіційні сторінки компаній-роботодавців, і самі працівники, а репости швидко розповсюджують інформацію по Мережі. Щоб вчасно дізнаватися про вакансії,
корисно передплатити особисті сторінки менеджерів компаній, у яких ви хочете працювати.
Якщо хтось пише, що йде з цікавої вам позиції, можна в особистому листуванні ввічливо побажати успіхів на новому місці та попросити контакти когось із
відділу кадрів. Якщо ви самі публікуєте посаду про пошук нової роботи — налаштуйте профіль так, щоб потенційний начальник міг вам написати.
Плюси:репости швидко сягають потрібних людей, прямий контакт із роботодавцем.
Мінуси: інформація "тоне" у стрічці, вакансію можуть швидко закрити, а оголошення ще "живе".
Сайти пошуку роботи.
На великих сайтах багато вакансій у різних містах і галузях: навіть якщо в потрібній галузі зараз криза, завжди
можна знайти альтернативні варіанти. Як правило, вакансії модерують, щоб уникнути дискримінації, а сервіс постійно розвивають та покращують, щоб залучати нових користувачів. Великі роботодавці зазвичай розміщують усі вакансії на одному сайті.
Деякі компанії не вказують свої прямі контакти, тому до них можна звернутися лише через форму сайту для пошуку роботи. Також сайт може вимагати обов'язкової реєстрації для відгуку: без створення резюме навряд чи вдасться привернути увагу роботодавця.
Плюси: багато вакансій, багато інструментів для пошуку, надійні компанії, багато великих роботодавців.
Мінуси:потрібно реєструватися, може не бути прямих контактів, тому доведеться чекати на відповідь роботодавця.
Професійні спільноти.
Тематичні сторінки в соцмережах та спеціальні сайти підійдуть, якщо ви шукаєте місце у конкретній сфері. Або просто моніторіть ринок, щоб якось поміняти роботу. На сайтах публікують вакансії, а у спільнотах
можуть виникати й професійні дискусії: можна розраховувати на корисні поради від колег із пошуку роботи чи поточних питань.
Шукайте професійні групи у Facebook, спілкуйтесь у тематичних чатах у месенджерах: там можна зустріти відомих експертів
або заробити власну репутацію, а потім отримати цікаву пропозицію.
Плюси: вузька сфера пошуку, прямі контакти роботодавців, поради колег.
Мінуси: деякі професійні спільноти закриті, іноді є лише прямий
контакт менеджера та немає інформації про компанію.
Біржа праці.
За законом, всі компанії повинні повідомляти про вакантні місця в центри зайнятості населення. А ті, хто залишився без роботи, можуть стати на облік на
біржі праці та отримувати невелику допомогу, якщо виконують усі умови: шукають роботу, регулярно відзначаються на біржі та ходять на співбесіди.
У залі центру зайнятості повинен стояти комп'ютер із базою відкритих вакансій. Здобувач сам переглядає
пропозиції та вибирає відповідні. На біржі зазвичай багато заявок з робочих спеціальностей, а фахівців із вищою освітою складніше знайти гідний варіант. Пропускати дні позначки або запізнюватися не можна - знімуть з обліку.
Плюси: все офіційно,
можна оформити посібник із безробіття, є безкоштовне навчання простим спеціальностям.
Мінуси: нерівномірна вибірка вакансій, явка на звіт суворо у призначені день та час.
** Буде корисно дізнатись про - Секрети успішного продажу телефоном, для вашого бізнесу.
Предыдущая статья
Следущая статья
Вернуться