Как правильно учиться в IT — сфере
Почнемо із самостійного навчання. Благо, сьогодні на просторах інтернету є величезна кількість безкоштовної інформації дуже гарної якості. Буває, що якість навіть краща, ніж на платних курсах.
Так от інформації багато, вона безкоштовна, але,
на жаль, ефективно користуватися нею можуть далеко не всі. Ось у мій час доводилося збирати все по крихтах. Навчався я вкрай невірно і досі позбавляюся негативних звичок. Тому давайте вчитися правильно вчитися.
Головні частих помилок у навчанні.
Але для початку розглянемо 6 частих помилок у навчанні, які заважають нам досягти мети:
1. Перша – це перестрибування: невпевненість у своєму виборі. Як це зазвичай відбувається? Вирішили ми вивчати, скажімо, верстку сайтів. Зібралися,
налаштувалися, пройшли частину шляху, і тут наш сусід Вася каже: «Слухай, та кому потрібний цей HTML CSS, учи PHP». А Петя заперечує: PHP? Навіщо якщо є конструктори». Але Олег усіх перебив і мовив: "Все це дитячі іграшки, Python нині в моді". У результаті
ми кидаємося від курсу до курсу, від технології до технології, що швидше за все зробить із нас хіба що на фахівців, для навчання є корпоративні тренінги з продажу, теж гарна професія, як продавець у IT-сфері.
Пропонуємо онлайн тренінги з проджект менеджменту в Україні,
а також, онлайн тренінг ефективні перемовини телефоном в процесі продажу:
холодні та вхідні дзвінки.
2. Друга помилка – це поспіх. Ми завжди хочемо все й одразу. "А подивлюсь я весь курс за тиждень і піду працювати!", – думає багато хто з нас. У результаті знання дуже поверхові та сирі. І
як справа доходить до реальної практики – виходить, що знати знаємо, але зробити нічого не можемо, і є онлайн тренінги для керівників, якщо вирішили вчитися на керівника.
3. Третя помилка – надто багато знань одразу. Як це
не дивно, але буває, ми намагаємося завчити надто багато. Більше, ніж потрібно для початку роботи. Мовляв, ми хочемо у всьому розумітися досконало. І це здорово, але великий обсяг інформації на незміцнілі мізки може зробити зворотний ефект, і навіть
геть-чисто відбити бажання вчитися.
4. Четверта помилка не така очевидна. Вона виникає, коли ми вчимося робити щось конкретне до того, як засвоєно знання самої технології. Ми сліпо повторюємо, що не розуміємо як працює зсередини. У результаті вміємо робити лише деякі штуки,
але дуже погано володіємо технологією і не можемо зробити нічого нового, нестандартного.
5. Ну і звичайно ж, нас може здолати лінь, прокрастинація, нездатність організувати процес. І ще багато незрозумілих мудрих слів. У результаті
ми вішаємо спортивний костюм на тренажер і лягаємо на диван. До цього списку я додав би ще одне слово – це страх. «У мене не вийде, там велика конкуренція, а якщо я не зможу виконати замовлення» тощо. Так, саме такі думки, викликані страхом, також є
нашою помилкою і заважають досягти бажаного результату.
6. Також, користуючись саме безкоштовним контентом, багато хто з нас припускається ще однієї грубої помилки. Це нехтування та зменшення важливості такого контенту. Одним словом, несерйозне ставлення до нього. Ми думаємо, якщо це безкоштовно,
значить погане, неточне або його недостатньо. Ми звикли: за щось варте з нас завжди вимагатимуть гроші.
Отже, якщо ви зрозуміли, що робите подібні помилки, не впадайте у відчай. Зараз я дам конкретні поради, які, на мою думку, допоможуть їх
уникнути.
Предыдущая статья
Следущая статья
Вернуться