Мотивацiя медичного персоналу: кого найняти та як утримати

Від рівня мотивації медичного персоналу залежить престиж фірми, вдячність клієнтів та становище на ринку. Саме тому важливо підтримувати рівень мотивації серед працівників клініки. Замотивований співробітник – успішна клініка.

 Як визначити зацікавленість претендента?
Кожен співробітник клініки повинен бути мотивований на ефективну роботу, саме тому, під час підбору персоналу потрібно враховувати не тільки професійний рівень спеціаліста, але і тип його мотивації. Це допоможе дізнатися, чи відповідають очікування кандидата на особливості та специфіку вакантної посади. Існує низка питань, які допоможуть визначити рівень мотивації медичного персоналу, наприклад: «Можуть дії керівника клініки змусити вас опустити руки?», «Які події клініки надихали вас найбільше?», «Яка має бути ідеальна робота для лікаря?». Доречі, для клінік, пропонуємо все про KPI та методи їх використання, що таке KPI
Буде корисно знати, які помилки роблять керівники під час постановки завдань? Розповідає бізнесмен Ігор Немировський.

Якщо пріоритетними критеріями при виборі майбутньої роботи є хороша зарплата і близькість до будинку, то цього співробітника не можна назвати мотивованим, найвірогідніше, у своїй роботі він не виявить особистої зацікавленості, не буде проявляти ініціативи, не покращити якість сервісу клініки. Відповіді на такі питання покажуть вам, чи звик шукач працювати в команді, боротися з труднощами і чи націлень на результат.

Види мотивації персоналу у медичному центрі
 Існує два основні види мотивації персоналу в медичному центрі: матеріальна та нематеріальна, кожен з них має свої плюси та мінуси. Розберемося про те, як правильно організувати мотиваційну політику у медичній організації. У більшості організацій планерки стають буденністю та відрізняються формалізмом. Однак планерки також є способом підтримки мотивації персоналу – обговорюйте злободенні питання, зауваження та скарги клієнтів, намагайтеся, щоб персонал повинен бути влучений до вирішення проблем центру. Навчіть їх відкрито висловлювати власні думки та аргументувати аргументи.

Індивідуальний підхід у комунікації зі співробітниками має стати головним методом спілкування керівника клініки та засобом мотивації персоналу в медичному центрі. Не забувайте про оцінку діяльності підлеглих – похвала управителя чи визнання колег – найкраща нематеріальна нагорода та засіб мотивації лікаря. Повідомляйте про благодарності пацієнтів. Конструктивна критика та індивідуальна похвала будуть стимулювати і підвищувати мотивацію персоналу в медичному центрі.

Хорошим засобом є контроль за підвищенням ефективності роботи клініки шляхом складання наочних графіків, які можуть публікуватися у внутрішніх газетах або вивішуватися в ординаторській. Кожен співробітник клініки може бути мотивований у розвитку. Це чудовий спосіб уникнути кризових етапів у роботі лікаря або зробити їх менш помітними. Можливість навчання, підвищення кваліфікації в медичному центрі сприяє тимчасовій зміні діяльності та мотивації персоналу.

Ще одним способом нематеріальної мотивації персоналу є бренд керівника, станьте прикладом, демонструйте власні досягнення. Ставте цілі нарівні зі всіма, обговорюйте прогрес чи причини регресу. Беріть участь у культурній діяльності організації, персонал повинен побачити, що ви зацікавлені в житті клініки.
Читайте статті бізнесменів  з нашого сайту - як планувати кар'eру, з чого почати, а також, як правильно звільнятись з роботи, поради психолога.


Організаційна культура як головний компонент мотивації лікаря
Що таке штат медичної клініки? Це не просто група людей, які разом працюють, це однодумці. Завдання керівника – зробити з персоналу сім'ю, а якщо з клініки – будинок. Створіть максимально комфортні умови для роботи: хай у ординаторській завжди будуть печиво та конфети, кава-машина та м'які дивани, гарний інтер'єр клініки, чистота та порядок. Завдяки таким важливим дрібницям формується внутрішній клімат клініки, а разом із ним і непряма мотивація лікаря та іншого медперсоналу.

 Однак не варто забувати, що психологічний клімат впливає на мотивацію лікаря не менше, ніж будь-які інші фактори. А це насамперед доброзичливий колектив, націлений на досягнення спільних цілей, команда професіоналів, які готові допомагати та підтримувати один одного. Такі відносини формуються не відразу, з них треба працювати. Можливо, серед ваших колег є людина, яка готова займатися спільним дозвіллям, організацією свят, проведенням заходів компанії. Довірте роботу зі згуртованості персоналу йому або найміть знаючого чоловіка, наприклад, event-менеджера.


Предыдущая статья
Следущая статья


Вернуться
Twitter-новости
Читать нас
Связаться с нами
Наши контакты

hardlod@gmail.com

О сайте

Все материалы на данном сайте взяты из открытых источников — имеют обратную ссылку на материал в интернете или присланы посетителями сайта и предоставляются исключительно в ознакомительных целях. Права на материалы принадлежат их владельцам. Администрация сайта ответственности за содержание материала не несет. Если Вы обнаружили на нашем сайте материалы, которые нарушают авторские права, принадлежащие Вам, Вашей компании или организации, пожалуйста, сообщите нам.