Як пояснити, що носити маску – законна вимога?

Часто трапляються ситуації, коли клієнт, приходячи до клініки, відмовляється надягати маску. З одного боку, не хочеться йти на конфлікт, а з іншого – будь-якої миті може нагрянути група перевіряльників і виставити штраф і клініці, і клієнту. Розповідаємо, як попередити пацієнтів про необхідність носити маску та на які закони посилатися. Крім того, підготували для вас готовий скрипт "попереджувальних" розсилок.

З початку епідемії коронавірусу рекомендації лікарів носіння масок змінювалися. Їх то визнавали неефективними, то радили обов'язково надягати у приміщеннях із людьми. Але за законом стабільно: майже у всіх регіонах Росії масочний режим діє з березня чи квітня і поки що не відмінено. Підприємці у сфері торгівлі та побутових послуг зобов'язані працювати в масках. За клієнтів без масок теж потрапляє, але тут є захист. Тепер про все докладно?

Масовий режим ще не відмінили

Щоб зупинити коронавірус, регіони оголосили режим підвищеної готовності, запровадили заборону та захисні санітарні заходи. Обмеження поступово знімають — це залежить від рівня захворюваності у місті. Як саме і наскільки довго боротися з епідемією, місцева влада вирішує самостійно на підставі указів Президента.

Працювати з клієнтами потрібно в масці
Росспоживнагляд рекомендує носити маски персоналу у магазинах, парикмахерських, автосервісах та всім людям взагалі. Відповідно до плану поетапного зняття обмежень на covid-19 носити маски потрібно до победного кінця.

Інші санітарні заходи також діють. Підприємці зобов'язані дезінфікувати приміщення, ставити антисептик для рук, стежити за дистанцією 1,5 метра в черзі. За порушення штрафують чи закривають крапку. Є такий презент, онлайн тренінги для керівників, безкоштовно.
Читайте статті бізнесменів  з нашого сайту - як планувати кар'eру, з чого почати, а також, як правильно звільнятись з роботи, поради психолога.

Клієнт теж повинен надіти маску. Продавати маски на вході - законно

Підприємець може бути оштрафований за обслуговування клієнта без маски.
У звичайну годину магазини повинні продавати товар будь-якому людині, таксі возити, перукарі підстригати, доречі для таксистів, автомобілістів є онлайн тренінги з логістики що цікаво, безкоштовно.

Практично у всіх точках громадського харчування, аптеках, в торгових центрах можна зустріти оголошення, що обслуговування відвідувачів не буде здійснено без маски. Проте покупець бажає придбати товар, відмовившись на вимогу продавця надiти маску; Продавець відмовляється продати товар. Поміркуємо про законність дій продавця у блогу.

Покупець бажає придбати товар у пекарні А., відмовившись на вимогу продавця надіти маску. Проте продавець відмовляється відпускати товар. Покупець вимагав книгу скарг, продавець відмовився видати книгу скарг. Продавець став загрожувати, що викличе поліцію та ГБР. Покупець наполегливо просив продати булочку, але продавець посилався на оголошення на двері пекарні: Шановні покупці! Ми дбаємо про Ваше здоров'я та просимо одягати маски при здійсненні покупок. З повагою Ваша пекарня А.». Також продавець вступивши у перепалку з покупцем: "Ви, можливо, вже заражені..., є така вимога, що Ви повинні бути в масці".


Предыдущая статья
Следущая статья


Вернуться
Twitter-новости
Читать нас
Связаться с нами
Наши контакты

hardlod@gmail.com

О сайте

Все материалы на данном сайте взяты из открытых источников — имеют обратную ссылку на материал в интернете или присланы посетителями сайта и предоставляются исключительно в ознакомительных целях. Права на материалы принадлежат их владельцам. Администрация сайта ответственности за содержание материала не несет. Если Вы обнаружили на нашем сайте материалы, которые нарушают авторские права, принадлежащие Вам, Вашей компании или организации, пожалуйста, сообщите нам.