Як сказати своему керiвнику, що вiн не правий?



Більшість людей , на початк своєї кар'єри ніяк не очікують, що їхній начальник здатний робити помилки. У нашому суспільстві нас з дитинства привчають слухатися старших і не ставити незручних питань. У результаті, як кажуть сучасні дослідники, у більшості навіть дорослих людей дуже слабо розвинене критичне мислення – ми просто сліпо дотримуємося інструкцій своїх батьків, вчителів у школі, а потім і начальників на роботі. Але правда в тому, що керівники такі ж люди, як ми з вами, схильні до помилок, як і всі ми. Деякі керівники роблять багато помилок, і важливо знати, як можна тактовно і безпечно для своєї кар'єри повідомити вищестоящого співробітника, що він неправий.

Отже, як саме врівноважити непросту ситуацію на роботі, коли ви знаєте, що маєте рацію, і відчуваєте себе зобов'язаним повідомити про це?

Перш за все, ніколи не починайте дискусію з керівником, відразу повідомляючи, що він, або вона неправі, і уникайте будь-якої ціни на згадку таких помилок публічно.

Це золоте правило, якого повинен дотримуватися кожен, хто хоче мати добрі стосунки у колективі. Незалежно від того, чи маєте ви справу з підлеглим чи начальником, людям не подобається, коли їм кажуть, що вони неправі. Особливо публічно. У такому разі люди починають захищатися і заперечувати. Це природний психологічний рефлекс. Тому пряме звинувачення у помилці лише викличе потенційну ворожість та захисну поведінку, пов'язану з таким засудженням. Загалом, якщо ви не менеджер, який керує дуже молодими людьми і не піклується про популярність, з колегами краще бути тактовними. Але пам'ятайте, що навіть будучи менеджером, ви пожинаєте те, що сієте - якщо ви погано ставитеся до підлеглих, не чекайте, що вони виявлять до вас лояльність у майбутньому.

Также, может вам будит интересно узнать, как быстро бросить пить спиртное, как бросить пить алкоголь , и также, как справиться с депрессией ?

Як сказати все, що думаєш і отримати все, що хочеш?

Зворотній зв'язок — інструмент, який може перетворити звичайну людину на зірку, а зірку — на суперзірку. Тільки мало хто любить давати колегам (і не тільки їм) критичні відгуки. Ще менше людей уміють це робити.

У книзі «Зворотній зв'язок» — система, яка допомагає давати зворотний зв'язок із мінімальним стресом та максимальною користю. Вести критичні бесіди так, щоб ваші слова хотіли прислухатися. І перетворювати маленькі перемоги на поворотні моменти для всієї команди.

Зворотній зв'язок
Усередині нудна теорія, аналіз успішних і провальних бесід і цілих 6 практикумів від когнітивного психолога, консультанта Microsoft і Amazon Терези Х'юстон.

Схвалення, коучинг, оцінка

Старожукова Інна поділяє зворотний зв'язок на три види: схвалення, коучинг та оцінку. Схвалення дає зрозуміти, що нашу працю помічають та цінують. Коучинг допомагає визначити подальші кроки. А оцінка показує, на якому рахунку ми зараз і чого чекатимемо надалі.

Усі три види потрібні кожному з нас. Проблема в тому, що ми часто не знаємо, який вигляд зараз корисніший. Наприклад, колега потребує схвалення, а ми ліземо з порадами. Зрозуміло, вони пролітають повз.

   *** Простий спосіб зрозуміти, що зараз потрібно співрозмовнику, запитати його самого. Тільки майте на увазі: новачкам схвалення потрібне більше, ніж вони готові визнати. Не скупіться на похвалу.

На чиєму ви боці?
Коли доводиться обговорювати проблему, найлегше подумки стати поруч із нею. Тоді ми говоримо щось на зразок: «Ви постійно затягуєте терміни. Намагайтеся працювати швидше».

Критика з цієї позиції – найболючіша (і марна). Краще покажіть, що готові вирішувати проблему разом. Коли людина відчуває підтримку, їй легше вислухати гірку правду, бо вона знає: з нею не доведеться боротися самотужки.

   *** Встати на бік співробітника зовсім не означає знайти іншого винного або відмовитись вирішувати проблему. Це означає: «Для мене важливим є те, що ти робиш. Для мене важливим є ти сам. Я говорю про проблему, бо знаю, що ти можеш з нею впоратися».

Я-сила та Ми-сила
У кожного з нас є «Ми-сила» та «Я-сила». «Ми-сила» — те, що йде на користь усієї компанії: припустимо, здатність організувати нараду чи продати інвесторам ідею. "Я-сила" - те, що викликає у вас приплив бадьорості та натхнення. Наприклад, ви готові годинами оформляти презентації PowerPoint.
«Ми-сила» та «Я-сила» не завжди збігаються. І працювати з ними треба по-різному.

Щоб колега найчастіше виявляв «Ми-силу», її потрібно постійно відзначати та робити предметом гордості. «Я-сила» тішить людину сама по собі. Просто дайте йому можливість хоча б годину-другу займатися улюбленою справою на роботі.

Трохи краще це чудово.
Дослідники виявили: блискучі команди, які приносять астрономічний виторг і викликають захоплення у клієнтів, у середньому отримують 5,6 похвали на кожне критичне зауваження.

Де взяти стільки приводів для похвали?
І знову результати досліджень: найбільше ми цінуємо відчуття, що зробили крок уперед. Не обов'язково чекати на велику перемогу: досить відзначати те, що стало трохи краще. Допустимо, Сергій вчиться вести переговори. Йому поки що не вдалося укласти велику угоду, але він став краще готуватися до зустрічей. Це варто зазначити.

Ми в МІФ регулярно проводимо воркшопи по зворотному зв'язку і вчимося давати її конструктивно. А ще завели стіну подяки, щоби більше хвалити один одного.

«Бальзам для самооцінки» люди часом цінують вище ніж улюблену їжу або сексуальне задоволення. Піца чи морозиво? Це приємно. Почути від шановної людини, що я молодець? Безцінно.


Предыдущая статья
Следущая статья


Вернуться
Twitter-новости
Читать нас
Связаться с нами
Наши контакты

hardlod@gmail.com

О сайте

Все материалы на данном сайте взяты из открытых источников — имеют обратную ссылку на материал в интернете или присланы посетителями сайта и предоставляются исключительно в ознакомительных целях. Права на материалы принадлежат их владельцам. Администрация сайта ответственности за содержание материала не несет. Если Вы обнаружили на нашем сайте материалы, которые нарушают авторские права, принадлежащие Вам, Вашей компании или организации, пожалуйста, сообщите нам.