Який бiзнес вiдкрити в кризу?
Економічна криза означає зміну звичних умов роботи всього суспільства. Криза, що почалася в 2020 році, і продовжується і до цього дня, разом із пандемією COVID-19, обвалом цін на нафту та іншими факторами може стати початком кардинальної зміни економічних парадигм у всьому світі. Чи реально в умовах цієї кризи розпочати свою справу і досягти успіху? Що потрібно врахувати при запуске стартапу, і чим краще зайнятися у цей нестабільний час?Кризи, так, несуть проблеми, але й надають можливості. Ми допоможемо побачити їх, розповімо читачеві про найперспективніші напрямки бізнесу, про те, що врахувати при відкритті справи цього року , доречі, щоб відкрити свій бізнес, пропонуємо, онлайн тренінги з продажу в Україні , уміння вести переговори з продажу, для вашого бізнесу.
Як криза впливає на бізнес?
У кризу підприємцю доводиться наново оцінювати свій бізнес, стратегію розвитку. Доводиться шукати можливості як мінімізувати негативний вплив середовища; не просто залишитися на плаву, а й розвиватись. Щоб не бути голослівними, наведемо результати дослідження фонду «Громадська думка», під час якого було опитано підприємців у різних сферах діяльності теми того, як криза вплинула на бізнес. Позначено низку однотипних проблем, властивих більшій частині опитаних бізнесменів; отримані результати актуальні ситуації, що склалася. Хоча, ми також пропонуємо, корпоративні тренінги з продажу , і як правильно вести свій бізне.
1. Падає оборот, прибутки, прибуток підприємств. Знижується платоспроможність споживачів: люди витрачають менше, обмежують себе у звичних собі витратах. Одна група бізнесменів, щоб залучити людей та зберегти обсяг продажів, змушена знижувати відпускні ціни, проводити більше акцій, продавати товар за знижками.
Інша група підприємців за умов збільшення витрат (на комунальні витрати, видаткову сировину, ін.) навпаки змушена підвищувати ціни на прилавках. Особливо це стосується тих, хто продає імпортний товар.
2. Підвищуються закупівельні ціни на витратні матеріали, сировину, послуги. Збільшуються витрати на комунальні послуги, включаючи електроенергію. Зростає та орендна плата.
3. Складнощі у залученні грошей. Для сталої роботи та розвитку підприємцям можуть знадобитися кредитні кошти, але банки під час кризи дають гроші неохоче. Ще й ставки можуть підвищити.
4. Волатильність курсу рубля, зростання ціни зарубіжної валюти. Це має значення всім економічних агентів країни, але особливо стосується підприємців, які працюють з імпортом. Закордонний товар дорожчає еквівалентно зростанню вартості долара, євро, юаня чи іншої валюти.
5. Високі податки. Податкова система у Росії не оптимізована, й у умовах економічного спаду може бути непосильної деяких бізнесменів.
6. Скорочення штату працівників. При зменшенні продажів роботи бізнес зменшує витрати, вимушено позбавляючись від найманих працівників, які стали непотрібними. Так можна нашкодити бізнесу в майбутньому, звільнивши досвідчених співробітників, які знають свою справу.
7. Зростання цін на ПММ (паливно-мастильні матеріали). Час гроші; щоб встигати робити все вчасно, доводиться користуватися службовим автотранспортом. Витрати на бензин чи інше паливо – немаленька стаття витрат, яка у кризовий час лише збільшується.
8. Борги, затримки платежів. Часто трапляються випадки затримок або неплатежів із боку контрагентів за вже виконані договори та роботи. Тим, хто займається видачею кредитів, у такий час буває складніше, оскільки кредитори можуть просто перестати платити гроші.
Через зменшення доходів суспільство економить і підходить до покупок набагато виборчіше: від другорядних витрат або відмовляється зовсім, або помітно їх обмежує.
Люди намагаються вільні гроші зберігати в скарбничці на «чорний день» до покращення ситуації. Психологія споживачів змінюється – замість купувати нові речі, вони намагаються їх відновлювати, витрачаючи менші гроші.
Пандемія та криза негативно позначилася на підприємствах малого, середнього бізнесу; кажучи прямо, компаніям зі сфери торгівлі, туризму та сегменту HoReCa (готелі, ресторани, кафе) довелося несолодко. Одні закрилися взагалі або до кращих часів, інші намагалися адаптуватися до нових умов.
Предыдущая статья
Следущая статья
Вернуться