Як залучити клieнтiв у ресторанному бiзнесi

Зараз, в епоху надвисокої конкуренції, просто відкрити ресторан і чекати, що клієнти самі до вас підуть безперервним потоком. Потрібно опрацювати унікальну концепцію, вивчити свою цільову аудиторію та конкурентів, грамотно та планомірно підвищувати впізнаваність бренду та в жодному разі не зупинятися.

Сьогодні ми розповімо вам, як залучити клієнтів до кафе, бару або ресторану. Для цього вам належить зробити головні кроки, і результати не забаряться. Але робота має бути комплексна, пам'ятайте про це!

Крок 1. Робота над брендом свого ресторану, кафе чи бару
Бренд - це те, що виділяє вас на тлі конкурентів, ваше унікальне "обличчя". Ваше завдання — зробити його впізнаваним, затребуваним та актуальним.
Весь світ знає McDonald's, Starbucks чи Burger King. Чи найкращі у них страви та напої? Ні. Але їхні бренди пізнавані, і саме вони приносять мільярди доларів. Але як вам зробити свій бренд так само помітним, як залучати клієнтів у свій ресторан, і особливо у кризу?

Детально вивчіть цільову аудиторію, зрозумійте її потреби
Вивчити свою ЦА необхідно ще на етапі проектування та відкриття бізнесу. А коли ресторан уже працює, треба ще раз уточнити образ свого гостя — його вік, рівень доходу, інтереси, потреби та проблеми. Спробуйте зрозуміти, що йому подобається, як він любить відпочивати та проводити свій час. І врешті-решт подумайте, як ваш заклад може йому в цьому допомогти.

Знайдіть персональний підхід до своєї аудиторії, подумайте, яку цінність ви даєте клієнтам - рекомендує Старожукова Інна Альбертівна, коуч.
Варіантів підвищувати якість послуг та персоналізувати їх маса:
 - знижки для постійних гостей;
 - дисконтна програма;
 - інформування про нові позиції в меню, у додатку або SMS, інше.

Якщо людина бачить, що її цінують і до неї намагаються знайти персональний підхід, вона, напевно, повернеться до вас знову. Мабуть, навіть не сам.

Пропонуємо статті - поради: Мотивація менеджерів з продажу: корисні поради керівникам, а також і Як досягти успіху в бізнесі?
Створіть систему комфорту, тепла та гостинності
 Пам'ятайте, яким би опрацьованим було ваше меню, скільки б ви не витратили грошей на ексклюзивний дизайн і як би не намагалися догодити клієнту, все враження може зіпсувати буркотлива гардеробниця, похмурий охоронець або неуважний офіціант.
 Не забувайте, що комфорт, затишок та гостинність – це насамперед заслуга персоналу. Ваші співробітники повинні щиро любити те, що роблять, а не працювати з-під палиці. Є безліч випадків, коли добрі в цілому заклади «прогорали» виключно через непрофесіоналізм персоналу.

Попрацюйте над атмосферою – нехай вона відповідає потребам вашої ЦА, рекомендує Ігор Немировський, бізнесмен.
Важлива кожна дрібниця - інтер'єр, музика, освітлення, якість вентиляції, наявність місць для паркування поряд з вашим закладом. Деколи завдяки гарній атмосфері йдуть далеко на задній план кухня, сервіс та ціни. Тому щоб залучити клієнтів до кафе, іноді достатньо створити приємну та затишну атмосферу. А тематичні заходи, майстер-класи, жива музика тощо лише покращать її.

Дайте гостям ВАУ-ефект, запам'ятайте. Будьте тими, кого рекомендують друзям.
 Щоразу, коли відвідувач ресторану отримує більше, ніж очікує, для нього це стає ВАУ-ефектом. Це може бути будь-що — вітальний напій, іменна дисконтна карта, спеціальне сервірування столу або пропозиція безкоштовно скористатися VIP-столиком замість звичайного.
  Іноді ВАУ-ефект може викликати навіть дрібниця — вчасно винесена ваза під букет, з яким прийшов клієнт, або миска з водою для собаки в жарку пору року.

Крок 2. Офлайн просування вашого ресторанного бізнесу
Залучення клієнтів до кафе, ресторану, бару або кав'ярні може дійсно добре працювати в офлайні. Особливо, якщо ваша рекламна кампанія стимулює потенційних клієнтів відправитися до вашого закладу найближчим часом. Наприклад, банальна вивіска з інформацією про недорогі бізнес-ланчі з 12:00 до 15:00 може виявитися значно ефективнішою, ніж власний сайт вашого закладу. Ось відповідь на запитання, як залучити гостей до ресторану у будні.
До речі, пам'ятайте про якість та швидкість сервісу. Спеціальні програми автоматизації роботи кафе чи ресторану здатні помітно покращити результат вашої роботи.

Класичні рекламні кампанії та зовнішня реклама.
Способів просування вашого закладу в офлайні маса:
- роздача листівок та флаєрів;
- реклама на білбордах та рекламних дошках;
- плакати, банери та лайтбокси;
- реклама у ліфтах, на/у транспорті;
- людина-зазивала біля закладу тощо.

Важливо, щоб ці способи залучення клієнтів у кафе були занадто нав'язливими. Інакше реклама швидко перетвориться на антирекламу.

Акції, бонуси та знижки для просування вашого закладу

Різні акції — чудовий інструмент залучення нових відвідувачів до вашого закладу та залучення тих, хто вже приходив до вас. Але тут потрібно дотримуватися деяких правил, щоб акція не завдала шкоди вашому бізнесу. Тому доводиться враховувати кілька аспектів.

Які акції добре працюють? Розповість Андрієнко Олег Іванович, маркетолог.
Відмінно працюють лише ті з акцій, які мають три складові:
- Примушування до дії – відвідати заклад, забронювати столик, замовити певну страву з меню.
- Вигода для клієнта – подарунок, спеціальна ціна, знижка на наступне замовлення.
- Штучне обмеження – дія лише у певні дні або час, пропозиція для певної кількості гостей тощо.

Непогані результати дають знижки на сет-меню, бонусні порції, дегустація страв та напоїв, подарунки гостям, клубні карти та інше.

Як не можна знижувати ціни?
Є величезний список того, як точно не варто знижувати ціни:
 1. Знижки в піковий годинник. Ви просто не зароблятимете, хоча клієнти в годину пік і так готові платити повну вартість.
 2. Знижки для дівчат у вечірній час. Ця схема працює лише у нічних клубах. У звичайних кафе та ресторанах це лише втрата виторгу.
 3. Знижки для студентів. Ці відвідувачі, ймовірно, підуть до конкурентів, щойно знижка перестане діяти. Краще мотивуйте їх безплатним напоєм або невеликим частуванням.

І в жодному разі не робіть знижку відразу на все меню. Так, це привабить до вас багато людей, які бажають поїсти дешевше. Але вони не стануть вашими постійними клієнтами, а вирушать далі у пошуках вигоди.

Чи відповідає ваша ЦА вашій ціновій політиці?
У пошуках способів, як залучити нових клієнтів до ресторану, багато власників бізнесу намагаються знизити ціну. Вони забувають, що вартість – це найкращий фільтр цільової аудиторії. І її зниження — це часом набагато гірше, ніж підвищення.
 Забезпечена людина готова переплатити за те, щоб бути впевненою, що поруч з нею не сидітиме компанія гучних студентів після іспиту. І, навпаки, ті ж студенти навряд чи захочуть переплачувати у кілька разів лише за унікальну концепцію закладу, вишколений персонал та контингент із вищого суспільства.
Предыдущая статья
Следущая статья


Вернуться
Twitter-новости
Читать нас
Связаться с нами
Наши контакты

hardlod@gmail.com

О сайте

Все материалы на данном сайте взяты из открытых источников — имеют обратную ссылку на материал в интернете или присланы посетителями сайта и предоставляются исключительно в ознакомительных целях. Права на материалы принадлежат их владельцам. Администрация сайта ответственности за содержание материала не несет. Если Вы обнаружили на нашем сайте материалы, которые нарушают авторские права, принадлежащие Вам, Вашей компании или организации, пожалуйста, сообщите нам.