Який бiзнес найкраще вiдкрити?
Який бізнес може похвалитися найбільшою націнкою? У цій добірці ми зібрали 14 бізнес-ідей, де маржа може сягати 300%, 1000% і навіть 4000%.
Націнка на товар може бути високою практично у будь-якому виді бізнесу. Особливо, якщо йдеться
про продаж брендових, дизайнерських та інших предметів, які претендують на якусь ексклюзивність. Але деякі товари мають високу маржу суто в силу фізичних причин - собівартість їх спочатку невисока з дешевизни або малої кількості матеріалів, що використовуються
у виробництві, що дозволяє заробляти не тільки виробникам, а й постачальникам-перекупникам, накручуючи до 300% і вище. Окремо варто сказати про громадське харчування, де націнка 300-400% зустрічається практично повсюдно, тому високою націнкою тут можна
вважати 500-800%
1. Інтернет-магазин.
Онлайн-торгівля зараз переживає період бурхливого розвитку, і найпопулярнішим типом стартапу є інтернет-магазин. Демонстрація та продаж товарів відбувається на сайті магазину, а потім
вони доставляються клієнтам за допомогою кур'єрських служб чи пошти. Покупками в інтернет-магазинах захоплюється все більше людей, особливо середнього віку, і у тих, хто збирається відкривати бізнес з продажу будь-яких товарів в Інтернеті, найобнадійливіші
перспективи. Цей формат магазинів не потребує торгових залів, але цілком залежить від працездатності сайту, його юзабіліті та просування в пошукових системах.
Для того щоб відкрити інтернет-магазин одягу для жінок або дітей, необхідний буде
стартовий капітал від 200 тисяч гривень, який піде на:
- Розробку, наповнення, підтримку сайту;
- Заробітну плату адміністраторам (а, можливо, і кур'єрам, якщо вони входять до штату фірми);
- Можливо, оренду складу;
- закупівлю продукції
та її транспортування.
Для магазинів, що торгують одягом та трикотажем, рентабельність бізнесу сягає 20–25 %. Якщо щомісяця закуповувати товар у сумі понад 200 тисяч рублів, можна очікувати чистий прибуток у 40 тисяч рублів. За умови активного
розкручування магазину, грамотної асортиментної політики та вдалого підбору постачальників такий бізнес окупиться через 4–6 місяців з моменту, коли він був відкритий.
2. Вуличний фастфуд - рекомендує Степченков Ярослав Євгенович,
бізнес консультант
Ще одним затребуваним видом малого бізнесу є невелика стаціонарна торгова точка, що займається виготовленням і продажем напоїв і страв фастфуду, перш за все, закритих і класичних сендвічів за авторськими рецептами,
кавою і т.д. якістю та широким асортиментом, незвичайними компонентами та рецептами, орієнтацією на любителів здорового способу життя та вегетаріанців. Під час кризи виручки кафе, ресторанів та інших традиційних підприємств громадського харчування падають,
натомість фастфуд набирає обертів, і багато підприємців відкривають саме такий бізнес.
Розташовувати точки продажу вуличного фастфуду найкраще в місцях великого скупчення народу і високою прохідністю: біля транспортних вузлів, вокзалів, торгових
центрів і ринків, навчальних закладів. Відкриваючи бізнес з продажу фастфуду, запасіться стартовим капіталом у розмірі не менше 275 тисяч карбованців для оренди торгової площі, покупки приміщення (яким може стати як павільйон або ларьок, так і пересувний
причіп), придбання обладнання (вітрин з підігрівом, холодильників, печей, кави) -машин тощо). При щоденних оборотах близько восьми тисяч рублів місячний виторг точки з продажу фастфуду складе до 240 тисяч гривень, і при рентабельності в 30% бізнес окупиться
менш ніж через півроку роботи.
3. Аутсорсингова компанія.
Цей вид бізнесу полягає у наданні стороннім фірмам за певну плату різних послуг: юридичного супроводу, бухгалтерського обліку та управління фінансами, технічної
підтримки у сфері IT, користування кол-центром для прийому замовлень. Аутсорсинг як вид бізнесу щодо новий, його ринок перебуває у стадії формування. Під час кризи відкривається дедалі більше аутсорсингових фірм, оскільки компаніям важче утримувати всіх
необхідних спеціалістів у своєму штаті, а потреба у їхніх послугах нікуди не зникла.
Щоб відкрити аутсорсинговую компанію, необхідний стартовий капітал від 550 тисяч рублів. Основні витрати на першому етапі складаються з:
- пошуку, найму
та оплати послуг кваліфікованих фахівців у вибраній сфері;
- оренди офісу в центрі міста або іншому легкодоступному місці, ремонту та купівлі офісних меблів та всього необхідного для роботи;
- Витрат на рекламу бізнесу.
Головне в
аутсорсингу - висока якість і повнота послуг, дотримання поставлених термінів, відповідальність за результат. Як правило, аутсорсингові компанії не мають єдиного затвердженого прайс-листа, оскільки вартість послуг визначається індивідуально у кожному
випадку та прописується у спеціальному договорі з клієнтом.
4. Їдальня-загальне харчування. Ми даже проводимо онлайн корпоративні тренінги для керівників,
по цій тематикі https://nbc.ua/pages/services/corporate-trainings.htm
Підприємство громадського харчування у форматі міської їдальні – дорожчий і складніший бізнес,
ніж точка продажу фастфуду, але в перспективі набагато прибутковіший. Бюджетні їдальні користуються стабільним попитом у різних груп населення, починаючи зі студентів і працівників прилеглих підприємств і закінчуючи туристами, що проходять повз (якщо
їдальня розташована в центрі міста або біля пам'яток). Навіть за високої насиченості ринку такими закладами громадського харчування, їдальні все одно дають стабільний прибуток. Дуже значну роль у цьому бізнесі відіграє вибір приміщення: крім вдалого
розташування, воно має відповідати низці технічних, гігієнічних та інших вимог.
Стартовий капітал, необхідний відкриття їдальні, складе приблизно мільйон рублів. Ці гроші необхідні для:
- оренди приміщення, його ремонту, оформлення
залів для відвідувачів;
- підбору, навчання, оплати роботи персоналу;
- придбання та встановлення необхідного обладнання та меблів.
Найбільш вдалий варіант - їдальня місткістю в 50 осіб (проте слід враховувати, що повне
завантаження можливе тільки в певний час робочого дня, в інший час воно буде значно менше). За рік стабільної роботи такий бізнес окупиться при досягненні щоденного доходу 250 тисяч гривень в (без урахування накладних витрат), а це можливо при середньому
чеку 200-300 рублів і прохідності 50-60%.
5. Швидкомонтовані конструкції. Пропонує Андрієнко Олег Іванович, коуч.
Ця бізнес-ідея полягає у будівництві каркасних
дерев'яних будинків під ключ. Такі будівлі мають великий попит у представників середнього класу, які бажають мати дачний будиночок або котедж на природі. Повний цикл будівництва каркасного будинку – лише кілька місяців, а дешеві матеріали, які використовуються
для зведення такого об'єкта, роблять його дуже вигідним вкладенням коштів.
Відкрити бізнес з будівництва каркасних будинків можна за наявності стартового капіталу від 500 тисяч гривень та більше. Основними статтями витрати під час запуску такого
бізнес-проекту стануть:
- відкриття одного чи кількох офісів (для прийому замовлень, спілкування з клієнтами, оформлення договорів на придбання готових каркасних конструкцій);
- підбір, навчання бригад будівельників, вести їм;
-
закупівля необхідних інструментів, будівельного інвентарю, техніки;
- найм офісних співробітників, оплата їх роботи та витрати на утримання офісів;
- Вкладення в рекламу, створення та просування сайту фірми.
Рентабельність
цього виду бізнесу залежить від вартості матеріалів, використаних для будівництва кожного будинку. Середня собівартість 1 м2 житлової площі каркасних будинків зазвичай становить 30-40 тисяч рублів, а ринкова ціна кожного такого метра – 70 тисяч рублів.
Тобто весь таунхаус або котедж обійдеться покупцеві приблизно в два мільйони рублів. Загалом двох реалізованих об'єктів достатньо, щоб окупити початкові витрати на цей бізнес.
6. Перукарня.
Невеликі перукарні низького та середнього цінового
сегмента, що надають весь спектр послуг, мають стабільний попит усіх категорій населення у великих і середніх містах. Відкриваючи такий бізнес, слід прагнути якісного сервісу, вибудовування хороших відносин з клієнтами (щоб людям хотілося приходити у
вашу перукарню знову і знову) та підтримання цін на доступному рівні. Найбільш підходящі місця для перукарень – спальні райони з великою кількістю мешканців, поблизу торгових центрів та основних транспортних вузлів – автобусних та трамвайних зупинок,
станцій метро тощо.
Для того щоб відкрити перукарню, потрібно мати стартовий капітал в обсязі 400 тисяч гривень, який знадобиться для внесення орендної плати за приміщення, закупівлі меблів та інвентарю, витратних матеріалів, на оформлення
приміщення та запуск реклами, а також для найму майстрів та адміністраторів.
Даний вид бізнесу дає можливості для отримання додаткового прибутку за допомогою:
- здачі приміщення або його частини до суборенди представникам суміжних професій
– майстрам манікюру та педикюру, візажистам – для залучення клієнтів;
- Передання деяких робочих місць в оренду стороннім перукарям (замість найму власного персоналу).
Невелика перукарня, де середній чек за послуги становить 350 гривень,
а протягом робочого дня обслуговується близько 16 клієнтів, за інших рівних умов окупається за півтора роки. А якщо перелік послуг розширюватиметься, а фірма активно проводитиме маркетингові заходи та використовуватиме всі рекламні канали, то це відбудеться
ще швидше. Планова рентабельність у разі очікується лише на рівні 29 %.
Подібним видом бізнесу є салон краси. Якщо відкривати його в найменшому розмірі – як кабінет майстра косметичних послуг вдома – то початкові вкладення становитимуть лише
50 тисяч гривень (на проходження навчальних курсів, придбання всіх потрібних косметичних пристроїв та інвентарю, рекламу своїх послуг).
Якщо у вас вже є професійна підготовка в галузі стрижки та укладання, візажу, манікюру, педикюру, корекції
брів, епіляції тощо, першим кроком до створення свого бізнесу для вас має стати набір досвіду та портфоліо. Для цього можна спочатку безкоштовно попрактикуватися на своїх родичів та знайомих, а потім створити свою групу в соцмережі та пропонувати свої
послуги за невелику ціну.
Популярність даного формату бізнесу обумовлена тим, що під час кризи великі салони краси тільки підвищують свої розцінки, а приватні майстри, які виїжджають додому до клієнтів для підготовки їх до важливих подій (весілля,
свята і т. д.) або приймають їх у себе, надають ті ж послуги набагато дешевше. Адже їм не доводиться платити оренду чи ділитися прибутком із господарем.
Для приватних майстрів актуальними є неформальні канали реклами – рекомендації, «сарафанне
радіо», соціальні мережі. З найдорожчих майданчиків для розміщення реклами своїх послуг можна назвати весільні журнали та інтернет-портали.
7. Аптека.
Люди потребуватимуть медикаментів завжди і скрізь, тому відкрити стаціонарну аптеку
з реалізації лікарської продукції в роздріб – цілком перспективна бізнес-ідея навіть за високої конкуренції у цій ринковій ніші. Найкраще відкривати такий бізнес у житлових районах біля станцій метро та інших транспортних вузлів (залізничних станцій,
зупинок міського транспорту) або поблизу великих супермаркетів, вибирати формат дискаунтера та орендувати під аптеку невелике приміщення.
Крім місця розміщення, на успішність цього виду бізнесу дуже впливає цінова політика аптеки та надійність
постачальників. Тобто прибутки у разі визначаються товарообігом. Реалізація предметів гігієни та косметики, дитячого харчування, медичної техніки може стати додатковою статтею доходів. Крім того, законодавство дає змогу продавцям ставити високі націнки
на окремі групи медикаментів.
Що стосується стартового капіталу, то підприємцю-початківцю, який бажає відкрити аптеку, потрібно не менше півмільйона рублів. Крім фінансових коштів, необхідні будуть:
- кваліфікований персонал;
- нежитлове
приміщення з усім аптечним обладнанням;
- налагоджені зв'язки та договори з оптовими постачальниками ліків.
8. Дитяча комісійка. Рекомендує Старожукова Інна Альбертівна,
директор комісійки.
Суть цієї бізнес-ідеї - відкрити невеликий магазин, який приймає на реалізацію якісні дитячі товари від клієнтів і перепродує їх за ціною, що включає комісію продавця. Такі магазини активно набирають популярність і їх відкривається
все більше, оскільки діти ростуть, постійно потребують нового одягу, взуття та предметів побуту, а багато родин змушені заощаджувати і не можуть собі дозволити купувати все це у звичайних магазинах.
Для того, щоб зараз відкрити такий бізнес,
буде потрібно стартовий капітал близько 300 тисяч рублів. Ця сума піде на оренду, обробку та оснащення торгового приміщення (закупівлю меблів, стендів, обладнання, створення барвистої вивіски чи вітрини), заробітну плату для працівників. Втім, якщо це
сімейний бізнес, то на наймі продавців та решти персоналу можна заощадити. Реклама магазину та ведення його груп у соцмережах вимагатимуть деяких фінансових вкладень, адже залучати продавців та покупців потрібно буде постійно. Проте закуповувати товар
у оптовиків не доведеться.
Найбільш підходящими місцями для того, щоб відкрити дитячу комісійку, є спальні густонаселені райони, будинки поблизу дитячих садків, поліклінік, продуктових магазинів.
Оптимальний рівень рентабельності
такого бізнесу, на думку економістів, має становити 12–15%. З розрахунку щоденних оборотів обсягом 35 тисяч гривень чистий прибуток на місяць може становити до 50 тисяч гривень (після відрахування всіх витрат).
9. Навчальні курси, репетиторство.
Репетиторство було актуальним завжди, навіть у найкризовіші періоди, а після впровадження ЄДІ – особливо. Не всі батьки можуть собі дозволити оплату мовної школи або спеціальних курсів для підготовки дитини до ЄДІ, а послуги приватного репетитора цілком
підйомні (особливо якщо навчання ведеться не індивідуально, а у складі невеликих груп).
Крім підготовки школярів до іспитів, є ще безліч навчальних курсів, тренінгів і семінарів для дорослих. Щоб відкрити свій бізнес у цій галузі, необов'язково
витрачатися на оренду приміщення тощо – можна зробити інтернет-курси або проводити окремі навчальні заходи, орендуючи на кілька годин підходящі майданчики. Однак такий бізнес вимагатиме вкладень у рекламу.
Предыдущая статья
Следущая статья
Вернуться