Маркетинговий аналiз ринку



 Кожен, хто бере участь у економічній взаємодії, обов'язково функціонує на якомусь ринку. Поняття ринку дуже значуще, зокрема й у сфері маркетингу. Часто рівень маркетингу фірми відповідає загальновизнаним вимогам. Зазвичай саме це спричиняє малі продажі. Тому необхідно вести аналітичну роботу та дослідити маркетинговий ринок.
Маркетинговий ринок та його види

Маркетинговий ринок – це загальна кількість всіх покупців продукції (як наявних, і потенційних). У цих суб'єктів існують загальні потреби чи запити, які можна задоволені з допомогою обміну. Отже, обсяг ринку визначається кількістю покупців, яким потрібна будь-яка продукція. Вони мають ресурси для обміну, а також бажання віддати ці ресурси за той товар, в якому вони відчувають потребу.

Ринок у маркетингу може бути чітким. Для нього характерні конкретні показники:
 - клієнтські потреби, які провокують відповідний попит;
 - ємність;
 - Географічне положення.

Відповідно до потреб, які породили попит на конкретну продукцію, можна назвати основні види ринку, розповість Андрієнко Олег Іванович.
 - Ринок виробників (або ринок виробничої продукції) утворюють компанії та фірми, які купують товари/послуги для майбутнього їх застосування у виробничому процесі.
- Споживчий маркетинговий ринок (чи ринок товарів народного споживання) становлять окремі люди, які купують товари/послуги для особистого використання.
 - ринок державних установ представлений державними компаніями, які купують товари/послуги для виконання своєї роботи.
 - Посередницький маркетинговий ринок – це юридичні та фізичні особи, яким потрібні товари/послуги для майбутнього перепродажу з метою отримання прибутку.
  - Міжнародний ринок включає всіх покупців продукції, які розташовуються за кордоном (до них відноситимуться виробники, окремі люди, посередники та державні організації).
Так, ми пропонуємо онлайн корпоративні тренінги по маркетингу для керівників  https://nbc.ua/pages/services/corporate-sales-trainings.htm

Якщо брати ринок як поєднання покупців із спорідненим географічним становищем, можна назвати такі види маркетингових ринків:
- регіональний - займає всю територію конкретної країни;
- місцевий – охоплює один чи кілька районів держави;
- Світовий - включає всі країни світу.

Істотним параметром у характеристиці маркетингового ринку виступає поєднання попиту та пропозиції на конкретну продукцію. У разі можна назвати «ринок покупця» і «ринок продавця» - говорить Старожукова Інна Альбертівна, бізнес консулбтант.

На ринку продавця провідною фігурою є продавець. Це працює у разі, коли наявний попит перекриває пропозицію. При такому розкладі продавцю не потрібно витрачатися на маркетинг. Його товари у будь-якому випадку придбають. Організуючи маркетингові дослідження, продавець лише дарма витратить гроші.

На ринку покупця тон задає покупець. Такий розклад спонукає продавця витрачати додаткові сили збуту своєї продукції. Це є одним із факторів, що спонукають застосовувати маркетингові дослідження ринку послуг та товарів. Точніше, виключно в подібній ситуації можна говорити про здійснення ідеї маркетингу.


Предыдущая статья
Следущая статья


Вернуться
Twitter-новости
Читать нас
Связаться с нами
Наши контакты

hardlod@gmail.com

О сайте

Все материалы на данном сайте взяты из открытых источников — имеют обратную ссылку на материал в интернете или присланы посетителями сайта и предоставляются исключительно в ознакомительных целях. Права на материалы принадлежат их владельцам. Администрация сайта ответственности за содержание материала не несет. Если Вы обнаружили на нашем сайте материалы, которые нарушают авторские права, принадлежащие Вам, Вашей компании или организации, пожалуйста, сообщите нам.